RJK in Concert voor Engeland - !!!UITVERKOCHT!!!

Van 10 juni, 2023 16:00 uur
tot 10 juni, 2023 18:00 uur
Bewaar de kalender

Bij Witte Kerkje Haren Jachtlaan 11, 9751 BP Haren

Categorieën: Roder Jongenskoor

Waardering:

Koor en solisten van het RJK voeren u langs muzikale en - diverse kleine - culinaire verrassingen.

Plaats van actie is het Witte Kerkje in Haren, dat zich uitstekend leent voor een concert. In de pauze is het mogelijk om onder het genot van scones, cakes en ander gebak nader kennis te maken met leden van het koor, dirigent Jaap de Kok en andere leden van de organisatie.

Deze all-in belevenis wordt u aangeboden voor €15,00 per persoon, maar is uitverkocht.

Kaarten bestellen via digitalekaartverkoop.nl is niet meer mogelijk.
(De website rekent transactiekosten over uw totale bestelling: bestelt u 4 kaarten, dan betaalt u éénmaal € 0,99.)

logo1

De opbrengsten van dit concert zijn bestemd voor de studiereis naar Engeland:

In de zomer van 2023 gaat het Roder Jongenskoor naar Rochester, waar ze een week lang de dagelijkse Choral Evensong in de beroemde kathedraal verzorgen. Eén avond zingen de jongens in de St. Paul's Cathedral. Op deze manier kunnen ze zich helemaal onderdompelen in de Engelse koortraditie.

Aan zo’n studiereis zijn uiteraard kosten verbonden, welke deels voor rekening komen van de zangers zelf. Ook de stichting Roder Jongenskoor draagt z’n financiële steentje bij, zich bewust van de waarde die een reis als deze heeft. Daarnaast worden er verschillende activiteiten georganiseerd om geld in te zamelen, zodat de reissom per persoon zo betaalbaar mogelijk blijft. Het concert in Haren maakt hier onderdeel van uit.

Als u op de hoogte wilt worden gehouden van komende evenementen, stuur gerust een mail naar: rjk.zakelijk@gmail.com of info@roderjongenskoor.nl

Kerk open: 15:30

Aanvang concert: 16:00