Concert met high tea

Van 24 maart, 2019 15:30 uur
tot 24 maart, 2019 17:30 uur

Bij Margarethakerk Brink 2, 9331 AA Norg

Gevarieerd concert en high tea. Naast het gehele koor zult u ook kunnen luisteren naar verschillende solistische bijdragen van zowel de jongens als de mannen. Deze afwisseling draagt bij aan een gevarieerd programma, waarbij koorwerk uit verschillende muziekstijlen te horen zal zijn.

De opbrengsten van dit concert zijn bestemd voor de studiereis van het koor naar Engeland.

In het voorjaar van 2020 gaat het Roder Jongenskoor net als twee jaar geleden weer naar Canterbury, waar ze een week lang de dagelijkse Choral Evensong in de beroemde kathedraal aldaar verzorgen. Op deze manier kunnen de jongens zich helemaal onderdompelen in de Engelse koortraditie.

Aan zo’n studiereis zijn uiteraard kosten verbonden, welke deels voor rekening komen van de zangers zelf. Ook de stichting Roder Jongenskoor draagt z’n financiële steentje bij, zich bewust van de waarde die een reis als deze heeft. Daarnaast worden er in de komende maanden verschillende activiteiten georganiseerd om geld in te zamelen, zodat de reissom per persoon zo betaalbaar mogelijk blijft. Het concert in Norg is hiervan een mooie start.

In de pauze van dit gevarieerde concert kunt u genieten van tongstrelende hapjes en drankjes uit eigen keuken. In verband met de catering is het noodzakelijk vooraf plaatsen te reserveren. Dit kan telefonisch: 06 44108192 of via: hightearjk@gmail.com. Het concert begint om 14.30 uur. De toegangsprijs bedraagt € 17,50 (kinderen tot 12 jaar: € 5,-).

2019-03-24 15:30:00
2019-03-24 17:30:00